התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
nivenglender
משתתףהיי,
אשמח לדעת צפי זמן…nivenglender
משתתףכן, תודה רבה.
nivenglender
משתתףB major
nivenglender
משתתףאתה תוכל לכתוב לסולם הזה עיבוד?
nivenglender
משתתףB/A B
אני עדיין קם בבוקר
F# G E
ושותה קפה עם שתיים סוכר
F# E B/A B
אני עדיין ישן בלילה על כרית ומיטה
B/A B
נכון שזה לא בחדר שבו
F# G E
הייתי רגיל עד עכשיו להיות
B/A B
אבל זה בחדר בו
F# E B/A B F# G E
פחות או יותר יותר טוב לי
B/A B
אני עדיין קם בבוקר
F# G E
ואוכל פרוסה של לחם עם גבינה לבנה
F# E B/A B
אני עדיין שותה מים לרוויה
B/A B
נכון שעכשיו על פי המצב
F# G E
אני זה שצריך לדאוג להכל
B/A B
אבל, טוב שזה ככה
F# E B/A B F# G E
אחרת לא הייתי יכול להמשיך הלאה
פזמון:
B
אז נרים כוס יין
A G B/F# B A G
לחיי חיים בריאים יותר
B
אז נרים כוס יין
F# E B A G
לחיי חיים אמיתיים יותר
B
אז אני עדיין קם
E B/A
והולך לעבוד ומתחזק את עצמי
B F# G
בכבוד בכבוד, אני משתדל
F# E B/A
שלא יפול יותר מדי למטה
B/A B
נכון שלתלוש יש כרגע ביקוש
F# G E
יותר משמעותי בחיים שלי
E B/A B
אבל זה מקובל וזה נורמלי,
F# E B/A B F#
נראה לי, כנראה.
פזמון
B/F# B
אני עדיין שר ומנגן בלילות,
F# G E
עושה לעצמי כל מיני מנגינות
B/A B
אני עדיין שר ומנגן
F# G E
בדיוק כמו פעם
B/A B
החיים לא נעצרו, הם רק הסתובבו
F# G E
מן הקצה אל הקצה אל הקצה
E B/A B
אבל ככל הנראה נראה לי
F#
שאני מרוצה
מעבר:
B B/A E F#
פזמון
A G A G
אז נרים כוס יין ונשתה לחיים
B A G
ונשתה לחיי החיים החדשים שלי./nivenglender
משתתףB/A B
אני עדיין קם בבוקר
F# G E
ושותה קפה עם שתיים סוכר
F# E B/A B
אני עדיין ישן בלילה על כרית ומיטה
B/A B
נכון שזה לא בחדר שבו
F# G E
הייתי רגיל עד עכשיו להיות
B/A B
אבל זה בחדר בו
F# E B/A B F# G E
פחות או יותר יותר טוב לי
B/A B
אני עדיין קם בבוקר
F# G E
ואוכל פרוסה של לחם עם גבינה לבנה
F# E B/A B
אני עדיין שותה מים לרוויה
B/A B
נכון שעכשיו על פי המצב
F# G E
אני זה שצריך לדאוג להכל
B/A B
אבל, טוב שזה ככה
F# E B/A B F# G E
אחרת לא הייתי יכול להמשיך הלאה
פזמון:
B
אז נרים כוס יין
A G B/F# B A G
לחיי חיים בריאים יותר
B
אז נרים כוס יין
F# E B A G
לחיי חיים אמיתיים יותר
B
אז אני עדיין קם
E B/A
והולך לעבוד ומתחזק את עצמי
B F# G
בכבוד בכבוד, אני משתדל
F# E B/A
שלא יפול יותר מדי למטה
B/A B
נכון שלתלוש יש כרגע ביקוש
F# G E
יותר משמעותי בחיים שלי
E B/A B
אבל זה מקובל וזה נורמלי,
F# E B/A B F#
נראה לי, כנראה.
פזמון
B/F# B
אני עדיין שר ומנגן בלילות,
F# G E
עושה לעצמי כל מיני מנגינות
B/A B
אני עדיין שר ומנגן
F# G E
בדיוק כמו פעם
B/A B
החיים לא נעצרו, הם רק הסתובבו
F# G E
מן הקצה אל הקצה אל הקצה
E B/A B
אבל ככל הנראה נראה לי
F#
שאני מרוצה
מעבר:
B B/A E F#
פזמון
A G A G
אז נרים כוס יין ונשתה לחיים
B A G
ונשתה לחיי החיים החדשים שלי.nivenglender
משתתףדיאזים ובמולים לא אומר כלום.
nivenglender
משתתףבדיוק! תודה.
nivenglender
משתתףאת האמת שלא.
אבל תשתדל בבקשה לכתוב את השיר.
שיר מדהים!nivenglender
משתתףבסדר גמור, תודה
nivenglender
משתתףnivenglender
משתתףתודה
nivenglender
משתתףואת השירים:
גבעת התחמושת- להקת פיקוד מרכז
לקחת את ידי בידך- יהודית רביץnivenglender
משתתףתודה!!
-
מאתתגובות
תו ישראלי