-
דיון
-
תודה רבה שהכנסת לאתר את השיר זרה של אייל גולן, שמחת אותי מאוד. ובפעם הבאה שתשים שירים מהשירים שביקשתי אני מעוניינת שתשים תווים לשיר "חיה בתוכי" של שלומי שבת.
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
תודה רבה שהכנסת לאתר את השיר זרה של אייל גולן, שמחת אותי מאוד. ובפעם הבאה שתשים שירים מהשירים שביקשתי אני מעוניינת שתשים תווים לשיר "חיה בתוכי" של שלומי שבת.
משתמש יקר,
על מנת לצפות בשיר זה יש להרשם תחילה ולאחר מכן לרכוש מנוי.
משתמש יקר, שלום.
על מנת לרכוש חבילה עליך להרשם או להתחבר.