-
דיון
-
שלום!
אם אפשר את השירים:"הולך תמים" ו "נחמת ציון" של עמיחי פלסר
תודה רבה!!
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
שלום!
אם אפשר את השירים:"הולך תמים" ו "נחמת ציון" של עמיחי פלסר
תודה רבה!!
משתמש יקר,
על מנת לצפות בשיר זה יש להרשם תחילה ולאחר מכן לרכוש מנוי.
משתמש יקר, שלום.
על מנת לרכוש חבילה עליך להרשם או להתחבר.