-
דיון
-
שלום קובי, אשמח בבקשה לקבל את התווים של שני השירים הבאים:
"אני מאמין בניסים" ו"אינשאללה" של יעקב שוואקיתודה רבה וחודש טוב
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
שלום קובי, אשמח בבקשה לקבל את התווים של שני השירים הבאים:
"אני מאמין בניסים" ו"אינשאללה" של יעקב שוואקי
תודה רבה וחודש טוב
משתמש יקר,
על מנת לצפות בשיר זה יש להרשם תחילה ולאחר מכן לרכוש מנוי.
משתמש יקר, שלום.
על מנת לרכוש חבילה עליך להרשם או להתחבר.