• התנתק

"אני מאמין בניסים" "אינשאללה" יעקב שוואקי

  • מאת
    דיון
  • #4011
    joelle
    משתתף

    שלום קובי, אשמח בבקשה לקבל את התווים של שני השירים הבאים:
    "אני מאמין בניסים" ו"אינשאללה" של יעקב שוואקי

    תודה רבה וחודש טוב

  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
נגישות