-
דיון
-
אם אפשר בבקשה לעלות תווים לשיר הריני מקבל של בני פרידמן
לכינור!
תודה רבה!
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.
אם אפשר בבקשה לעלות תווים לשיר הריני מקבל של בני פרידמן
לכינור!
תודה רבה!
משתמש יקר,
על מנת לצפות בשיר זה יש להרשם תחילה ולאחר מכן לרכוש מנוי.
משתמש יקר, שלום.
על מנת לרכוש חבילה עליך להרשם או להתחבר.